MIGRÄN


Igår kväll fick jag världens huvudvärk, var ganska hundra att det var från visdomstanden som håller på att växa ut. Njaaa så var det inte, imorse när jag vaknade var huvudvärken mycket värre och starkare. Yes, migränanfall så där på en söndag när man tänkt att åka in till stan och shoppa och ta en middag och drink på stan med mina fina vänner. Atm sitter jag på pendeln på väg hem från pappa till mig och Jimmie, ska ta en dusch och bara lägga mig i sängen och vila. Jobb imorgon från 07:45, hoppas på att jag vaknar utan migrän. Btw, köpte en glass nyss och vart sjukt frustrerad när jag öppnade den. Hatar när chokladfan på glassen redan är sprucken innan jag ens tagit första tuggan. Haha, I-landsproblem det där.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback