MIN MAN KAN


Som ni kanske såg igår på mitt långa inlägg hade jag en anslyseringsdag delux och deppmode på de också. Slutade med att jag var i allmänhet på dåligt humör hela dagen och behövde all omtanke och kärlek jag kunde få. Som jag skrev i inlägget igår så hade vi tänkt att fixa till vår nya säng på söndag, nya sängsben, fina romantiska lakan etc., fixa en massa i lägenheten, möblera om och köpa hem nytt fint piffigt. Ni kanske kan tänka er vad min man gjort? Fick en total chock när jag klev in innanför dörren, började gråta av lycka och han förstod att jag verkligen har haft en piss dag. Att egentligen så liten sak kan få någon att bli så glad, le och till och med gråta. Min man kan, säger jag bara. Just nu sitter jag  på jobbet och hoppas på att min halvdagsledihet beviljas, är så himla seg idag och vädret är inte så himla uppiggande. Nu blir det en kopp varmchockad, ja jag unnar mig ibland till er haters som konstant påpekar saker om min kropp och bara kikar in här för att se om jag gått ner eller ej. PUSS PÅ ER BITCHACHOS
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback