Söndag


Som ni kanske ser inlägget nedan så var jag och min man på lägenhetsvisning i Sundbyberg igår. Gud så vacker lägenhet, med toppen läge, är helt såld för den. Idag är det visning nummer två och på tisdag skulle mäklaren höra av sig hur det ser ut med budgivningen. Håller tummarna. Kände verkligen att denna lägenhet kan jag kalla- mitt hem. Efter det åkte vi till banken och fixade lite ärenden, köpte en flaska rött och begav oss till min pappa. Gick igenom alla mina kläder som jag haft hos pappa, på vinden, garderoberna, garaget och vinden. 2 säckar med kläder att ge bort till barnhem, 3 säckar med spara och 1 säck med kläder som jag tänkt sälja här på bloggen för några enstaka kronor. Snart ska jag och min man in mot stan för att shoppa lite nytt, vilket jag helt klart förtjänar. Nya höststövlar står på listan, lite höst toppar och en ny jacka.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback