WEDNESDAY


God morgon! Är helt slut i kroppen och jag känner mig som en zombie trots att jag precis tryckte i mig en stor Monster (energidryck). Jag undrar hur jag kommer klara denna dag, känner att min kropp är i behov av mer semester eller åtminstone mer sömn. Igår var jag hemma kvart i sex, ställde mig dirr i köket och gjorde i ordning middag samt matlådor till mig och min man till idag. Efter det packade jag upp min väska, fotade den, bloggade, städade badrummet, la in en mörkare kopparbrun toning i topparna, fixade fötterna, la fram kläder till idag och duschade, helt plötsligt var kl 12 och så var jag tvungen att göra min kvällsrutin, dvs lägga på alla krämer på kroppen, ögon panna har en egen, hals en egen, ansiktet också, kroppen och fötterna ytterligare en egen, fransserum på och ut med linserna. Ouff! Blir typ uppjagad på något vis nät jag bara rabblar allt, har egentligen inte gjort något speciellt känns det som men ändå sjukt jävla mycket. Halv 1 la jag mig i sängen och så var det väckning 05:40 undra om jag snoozade. Haha. Bjuder på en helt osminkad bild så kanske ni förstår vad jag menar.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback