FREDAG & LÖRDAG


Som ni förstår så fick bloggen hamna lite vid sidan om då jag faktiskt har semester och träffar massa människor hela tiden så jag har helt ärligt lite ont om tid för att sätta mig ner och dra iväg ett inlägg. I fredags så åkte jag och min bror och älsklingen till frissan och piffade till oss, jag fick ångest över att mitt hår var mega slitet så jag vad tjejen kapa av 10 cm på längden. Ovant men snyggt. Mitt hår växer ju som ogräs så 2-3 månader så är det som förr :) På kvällen åkte jag, Jimmie och Justyna till en galleria kallad Promenada och tog en kaffe på favorit stället, Coffe Heaven. Strosade runt i lite butiker och drog hem. Igår dvs i lördags var vi också i Promenada då jag var ute efter en snygg höst/vinter kappa, mannen min köpte nya jeans och lite basic t-shirts och så handlade vi massa julklappar till hela släkten. På kvällen skulle vi överraska min morfar som hade fest hemma. Så det var middag och lek och spel med barnen där. Puss på er! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback