WORK HARD, PLAY HARD.


Har varit en rejäl bloggtorka men jag har varit riktigt irriteradöver att blogg.se appen levt sitt egna liv så efter att x antal inlägg bara raderades gav jag upp. Ett nytt försök idag då.

Härligt med fredag. Hade en riktigt lång och seg jobbdag idag men det var bara att tagga till för ett ryggpass och cardio med Marc. Oj vad jag kommer ha ont i ländryggen imorgon, I killed it. Ska strax bänka mig framför Gossip Girl men först dusch och proteinshake.

PS. Tänkte vara lite snäll mot min brah och be er följa honom på instagram. Marcaan. Bra träningsinspo för killar, bra ögongodis för brudar.

PUSS

 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback