IT'S FRIDAY BABY


God morgon på er! At the moment sitter jag på tunnelbanan över exalterad. Är så glad att jag äntligen har mitt körkort, idag blir det kort dag för mig på jobbet då jag ska åka till Polen över helgen, är hemma söndag kväll man kan ju säga att det är lördagen jag kommer vara där i lugn och ro. Kommer tyvärr inte hinna träffa hela släkten då vi är sjukt många men får försöka dela upp mina timmar så bra jag kan! Idag känner jag mig lycklig, men allt det där kommer i vågor. Ena sekunden är jag lycklig och mår bra andra sekunden bryter jag ihop, gråter och vill ha tillbaka alla mina gamla vänner i mitt liv. Fast jag vet att många av de inte var äkta vägrar jag inse att de var dåliga för mig. All glädje och allt skratt jag fått med dessa människor får mig att känna att jag absolut inte vill släppa de. Well, ha en underbar fredag så får jag berätta i ett annat inlägg varför jag tagit vissa beslut i mitt liv och varför jag mår så här. ❤

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback