6 JANUARI 2013


Hej på er lovers and haters, framför allt haters då rå haha. Har insett att så många utav er som läser min blogg finner glädje när något går snett för mig. Många utav er är sådana människor som fokuserar för mycket på andras liv än på ert eget, inte konstigt att ni sedan är missnöjda över ert liv och avundsjuka börjar visas, ta tag i er själva! Men men, inte ska jag lägga fokus på er, kommer självklart bli påhoppad om att jag är svag, om att ingen vill vara min vän etc. Toppen,då var det avklarat. Började såklart min morgon med träning, plankan 2 min 15 sekunder, jag dööööör, 40 squats och 30 utfall på varsitt ben, 10 x 3 armhävningar .Efter min lilla träning var det dags för frukost, vart äggröra på 3 vitor och 1 gula med polsk korv och purjolök i. Till det hade jag lite gurka och tomat samt ett stort glas grönt te med mjölk och honung. TTYL



Kommentarer
Anonym

Det är väl inte så konstigt att du har så många haters när du skriver skit om alla dina vänner som inte svarar så fort du ringer. Right? Ingen vill va din vän.

2013-01-06 21:37:13

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback