GOD NATT ❤


Hello bloggah, ursäkta den dåliga uppdateringen men tror inte ni skulle ha så stor lust att läsa att sen måndagskväll har jag spenderat 80% av min tid i sängen med 40 graders feber, halsfluss och influensa. Japp, så har jag spenderat mina senaste 3 dagar. Fy fan, men efter pencilin, en jävla massa vitlök, vitaminer, Ipren och Vics kräm har jag svettats ut de mesta av alla bakterier i kroppen och mår nu mycket bättre. Imorgon väntar det mig ett viktigt möte kl. 14:00 (håller tummarna för mig själv, delar med mig bara om mötet går som planerat) sedan blir det lunch och häng på stan med Dino the bror. Ser fram emot morgondagen, I'm excited as hell haha! God natt och sov gott ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback