Jag har typ världens gulligaste kollega!


Igår fick jag ett meddelande av min nya kollega Sofia där hon frågade om jag ville ha hennes klackskor då hon inte kan gå i de. När hon skickat bilden var det första jag tänkte - är du dum? Haha. Fast jag kanske inte skulle kunna gå i de så skulle jag ändå haft kvar de och tvingat mig själv att lära mig att gå i de. Åååh är överlycklig. De är så himla fina, kommer använda de as hell i sommar till fina vita shorts och blusar samt klänningar. Längtar!



Kommentarer
Anonym

Snälla lär dig skillnaden mellan "de" och "dem"

2013-01-21 20:30:48
Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilka fina skor! :)

Jag har nu en tävling där man kan vinna en iphone-plånbok som passar till iphone 4 och 4s. Var gärna med och tävla! Ber om ursäkt ifall du inte gillar sådana här kommentarer. Kram. :)

http://evaaaahs.se/2013/january/tavling-iphone-planbok.html#comment

2013-01-23 12:40:07
URL: http://Evaaaahs.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback