Lördag


Efter mötet igår och lite ärenden på stan åkte jag och mötte upp pappa. Vi handlade tillsammans, bara nyttig mat på menyn vilket är as bra. Hmm undra varför det är bra för min del? Haha nu blir ni säkert allt mer nyfikna. Som jag sa igår när jag känner mig redo kommer jag skriva ut här på bloggen vad det är som sker just nu. Iaf, efter handlandet drog vi hem lagade ihop lite mat och umgicks. Drog sedan in en snabbis till stan för att hänga med min man och hans boys. Det var min fredag det. Min man ligger små bakis i sängen och sover och jag glor på masterchef. Älskar matlagningsprogram blir alltid väldigt inspirerad. PUSS PÅ ER



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback