LÖRDAG


Har haft en riktig upp och ner dag idag. Försöker få mig själv att bli beroende av träningen, har tränat två gånger idag och försöker övertala mig själv att göra armhävningar också. Har känt mig dåsig och deppig idag. Tyvärr är jag en sådan människa som påverkas extremt mycket av mina vänner, ord som sägs till mig/ om mig och allmänt av min omgivning. Många har ju svårt att tro det då jag ser väldigt dryg, bitchig och väldigt självsäker ut, och visst det kan vara svårt att tro att inne i detta "skal" finns det en omtänksam, hjärtlig, känslig och ganska barnslig person. Har även fått smeknamn av några vänner "djävulen som bär Prada" vilket tyder på att jag hellre låter folk se mitt skal mer än mitt riktiga ja när det gäller känslor. Kollade på klockan nyss och kom på att jag bara ätit brunch. 2 kokta ägg och 2 knäckemackor. Måste få i mig något. Puss

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Emil Ek

Hej, börjar direkt.. Gillar du inte såna här kommentarer, så förlåt! Skriv det till mig så kommer det aldrig hända igen... Mitt mål med bloggning är att försöka bli känd, så det skulle betyda grovt mycket om du kunde ta dig tiden att kolla min blogg, kommentera den och kanske länka den? :)
Ha det jätte bra, kram!<3

2013-01-06 03:56:24
URL: http://emilsfoton.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback