På väg till Iza för nya naglar


Så där ja, började min fredag med 1 h plugg på morgonen, känns inte som om jag fick in så himla mycket men läste iaf lite i teoriboken. Just nu sitter jag på bussen på väg mot Iza för att bli lite fin inför helgen och resten av kommande månad. Om endast 7 dagar firar jag och min man 4 år, det är helt sjukt hur tiden går fort. 4 underbara år! Kommer nog köra på en ganska naturlig look då jag känner för att vara lite proper på kontoret nu. ibland får man spexa till sin vardag lite för att få det lite roligare, so let' s do it. TTYL

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Bella

Du är så himla fin, en tjej som inspirerar min vardag till 100%.

puss och kram

2013-01-25 21:05:49

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback