SICK SICK SICK SICK SICK SICK


Herre min jävlar vad jag mår dåligt. Har inte varit så här sjuk sen jag kom hem från Thailand förra året i början av maj. Hade frossa, feber, öroninflamation och halsfluss, allt på en och samma gång. Nu är det repris på skiten förutom öroninflamation då. Ligger i sängen bänkad framför TV:n och kan knappt röra mig då lederna gör så ont. Toppen och så var jag tvungen att flytta fram min arbetsintervju, men tack vare snälla Mikail som för den delen inte heller ville bli smittad så var det absolut inga problem. Nu ska jag tugga på 2 vitlöksklyftor och låta saften rinna ner i halsen, ääääckligt men bra, och sedan en stor kopp te med honung. Hoppas ni mår bra och känner att ni kan prestera all in på gymmet, hemma eller på era träningar. Go go go!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback