Sliten tjej


Fy faaan alltså. Yes igår körde jag och Tess all in på stans klubbar. Härjade lire här och där men hamnade självfallet på Vickan där kvällen avslutades. Vart en jävla massa dans och flipp lite halv fulla som vi var, eller? Haha. Natten slutade inte som planerat, var med om en sjuk händelse när jag skulle åka taxi men orkar inte berätta allt, lååång historia. Efter att jag kommit hem bläddrat igenom finest bilderna insåg jag att dj och fotografen på Victoria körde på samma liga ikväll, de sög haha. Enligt mig ska man fota sådana bilder där folk ser bra ut, har kul och flippar. Inte bilder som alla människor ser retarded ut och allmänt fula haha. Jag varmed på en totalt oplanerad bild och ser ut som the grudge, hahaha. Tess aka Lisa såg inte heller ut och vara världens pingla, vilket hon är. Men men what to do, tar det med en nypa salt och drar ett intern skämt om det. Neh, då blir jag påhoppad om att jag alltid ska klaga och varför jag då lägger upp denna bild om den är ful? Ah men wtf? Hahah om den redan är på finest varför kan den liksom inte vara på min instagram, tror fler personer ser den där än här. Ååååh jag blir så frustrerad på folk som ska överhärja på fyllan! En sak beundrar jag medmänniskor, hur kan man vara 2 helt olika personer med/ utan alkohol. Det går inte ihop i mitt huvud hur man kan ändras och bli så elak på fyllan. Blir ledsen och besviken på sådana människor som har massa att tydligen säga till mig men gör det aldrig nyktert, massa små saker som ligger och gnager på de. Men man får väl lära sig att kunna prata med sina sk. bästa vänner och säga hur man känner när det gäller vissa situationer, NYKTERT TILLSTÅND. Usch, orkar inte tänka på detta mer. God "morgon" på er. Bjuder på alla bedårande bilder på mig och Tessie. Hahaha.

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback