VÄNSKAP


Det är sådana små saker som detta sms jag fick som får en att verkligen inse hur bra vänner man är och även bli sjukt glad och lycklig över den vänskap man har.

Att man inte träffar sina vänner varje dag eller hörs varje dag betyder det inte att de inte finns där för dig och stöttar dig mer än gärna genom att dina svåra stunder. Jag är en sådan person som för det mesta umgås med folk i perioder och det är inget jag själv styrt över utan det har bara blivit så helt enkelt. De som jag kan kalla mina nära vet exakt att jag fungerar så och tar inte illa upp för det mesta, men vissa vänner gör ju faktiskt det. Och det är något jag personligen måste jobba på, vara mer tydlig för vissa att jag verkligen bryr mig och älskar de för den slags vän de är mot mig. Så glöm inte alla mina fina läsate att alla är inte som dig själv, alla dina vänner tänker inte som dig fast de kanske inte säger emot. Så bara för att du tycker att 1 samtal i veckan räcker betyder det inte att din bästavän gör det. ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback