Vill inte vara sjuk!


Är helt slut i kroppen, lederna värker, är svag och hängig, har haft feber, hosta och halsont hela dagen idag. Imorgon kl 14:00 har jag en inbokad arbetsintervju, håll tummarna! Nu ligger jag i sängen ny duschad med en kopp te och ny insmord, alla piller är svalda och jag ska snart sussa så jag är hyfsat pigg imorgon på intervjun. På tal om ingenting, klippte mig i helgen, självfallet gjorde jag det själv framför spegeln haha, lite sidolugg och mer uppklippt framtill. Tvättade håret idag och insåg att det är lika långt som det var för 2 år sedan innan jag klippte lång page. Helt jävla sick, det har växt typ 45 cm på 24 månader. Och då klipper jag mig var annan eller var 3:dje månad så det ser friskt och fint ut hela tiden. Fett nice, äntligen känner jag mig kvinnlig! Well, nu ska jag sova. God natt ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback