23.07.2013


Fy fan för mensvärk. Sitter på jobbet och det känns som om jag ska dö, många tycker det är super skönt för mig att bar aha min mens i 3 dagar men fy fan vad jag får lida. Har hellre en vecka som andra grils. Well nu ska vi skippa äckelsnacket. Idag har jag ett sent jobbpass, slutar klockan 20:45, segt men fick en rejäl sovmorgon. Idag morse vägde jag mig, ångest. +1,2 kg sen vi åkte till Polen, ja jag vet tt man inte ska haka upp sig på vågen och vikten. Men jag har alltid varit besatt av vågen och så är det bara. Vädret är sjukt ryggigt idag, kall och blåsigt. Känns som om sommaren är över nu tyvärr. Jag håller bara tummarna för att det är fint väder på landet när vi åker upp. Ha en fin dag, latero!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback