En riktigt bra helg.


Trots att jag jobbade i helgen måste jag säga att jag har haft en toppen helg. Vad skulle jag göra utan mina vänner som orkar lyssna på samma tjat från min sida om och om igen, som får mig att tänka på annat, som får mig att må bra? Kan på riktigt inte tänka mig ett liv utan vissa personer vid min sida. Dock har vissa riktigt nära vänner bara glidit ifrån och tagit avstånd men inte kan jag göra något åt saken. Tvingar liksom ingen till en vänskap med mig. Som ni kanske såg här på bloggen hade jag verkligen en skitdag i fredags som min vänner och pojkvän försökte fixa till och de lyckades de med hur bra som helst. ❤ I lördags hade jag en riktig muppdag där jag och Cassandra satt och skrattade åt allt och alla på jobbet, efter jobbet mötte jag upp min man på Langolo vart en super god middag och härligt häng. Igår åkte jag till jobbet med Marciboy, vi tog bilen så det var musik dunkande och tagg inför en bra arbetsdag. Vart en lunch med honom och Cassie med en jävla massa skratt och sarkasm, som vanligt. Efter jobbet mötte jag upp min man, planen var att ta något att käka i V-by och bara snacka lite, tyvärr så var foodcourten stängd så vi begav oss mot stan. Efter en runda i stan bestämde vi oss för en middag på Fridays Kungsträdgården, tyvärr men fy fan vad deras mat har försämrats och inte var värd 1 kr ens. Beställde entrecote fick den kall, skickade tillbaka den till köket och fick en biff. Orkade verkligen inte klaga då vi hade väntat 45 minuter på maten. Så jag tog den där jävla biffen och åt den, skulle vara medium-rare fick medium-well done. Till och med jag är bättre på att grilla/ steka köttjäveln. Haha. Fick dock betala för en Entrecote vilket är helt sjukt enligt mig. De har noll koll på vad de serverar för mat. Well efter middagen förflyttade vi oss mot baren och så tog vi några drinkar, Sofia och hennes kille Andrew mötte upp oss och tog några öl. Som vanligt drack jag alkoholfritt. Så spenderade jag min helg, lungt men med helt rätt personer.

 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback