MONDAY


Och så var min 2 veckors semester slut. Fan vad tiden gick fort och jag kan ju helt klart säga att jag känner mig helt urbalans och har inget sug för att komma tillbaka till jobbet. Well well, har inte så mycket val. Är man vuxen är det bara att ta ansvar och släpa sig upp från sängen. Igår åkte jag, min man och Marc iväg på en liten roadtrip tillsammans, grabbarna hade krökat upp mina vodkor jag köpte i Polen så jag fick köra när de satt där bak och hetsade. Vi åkte iväg på ett födelsedagsfirande ute i Larsboda. Vid halv 12 var vi hemma helt döda, grabbarna fulla och jag sjukt trött. Försöker glädja mig själv att om 10 dagar har jag en långweekend på landet med min kärlek.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback