Mys med familjen i Haninge


Igår åkte jag till Haninge då farbror och faster hade kommit från Polen bara för 3-4 dagar, våra familjevänner kom över till oss och så vart det grill kväll. Så himla mys. Dans, drinkar, god mat och lek med barnen. Imorse gick vi upp runt 10 hela gänget. Fixade frukost på verandan och solade och badade i poolen fram till 5 på eftermiddagen. Om jag brände mig? Svar ja. Och då hade jag ändå solskyddsfaktor 15 på kroppen och 20 i ansiktet. Men så blir det när man har lätt för att bränna sig. Imorgon blir det 20 på kroppen och 25 i ansiktet. Efter att vi fiffat till oss lite åkte vi in till stan för en familjemiddag på pappas favorit sushi restaurang.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback