Shopping


 
Detta halsband handlades in idag för endast 20 kr på Ur & Penn, yes jag älskar att fynda. Snyggt till vardags men även på fest, allt beror på vad man bär till. BIG LIKE! Kommer bli en hel del chill kvällar samt utgångar med denna i sommar. Köpte även hem 3 stycken nappar till min Guddotter LENA med hennes namn på, så fina. Man blir ju små sugen på en bebbe när man är inne i alla barnbutiker och kollar på alla supersöta kläder, nappar och vagnar. Mitt hjärta smälter då, men det får vänta åtminstone 3-4 år. Var en rosa, vit och en silvrig napp. Köpte även en super söt och mysig snuttefilt med kaninhuvud från märket Teddykompaniet. Tanken är att hon ska ha med sig den överallt och alltid känna närhet med den. Kommer ihåg själv att jag hade ett örongott jag alltid ville ha med mig överallt då det var min trygghet, den "fanns där" när mamma och pappa inte fanns vid min sida. Sen att hon får den från sin älskade moster/Gudmor är bara ett litet plus. Haha. Ni kan hitta de på NKs barnavdelning men de finns även på nätet.
 napparna kan ni hitta HÄR och snuttefiltarna HÄR
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback