SKÖNHET - Vilka penslar behöver jag?


 
 
1. Bryn (fransmarkering) 2-4 Ögonskugga 5. Rouge 6-7 Puder 8. Flytande foundation 9-11. Ögonskugga 12. Eyeliner
 
Många av er brukar skriva och vara nyfikna på hur jag sminkar mig, ber mig göra videos och visa vad jag använder för produkter. Då jag tyvärr inte har så himla mycket tid så har jag bara lovat er en massa videoinlägg på hur jag sminkar mig och på hur jag fixar mitt hår. Sorry. Nu tänkte jag iaf besvara en av de vanligaste frågorna. "Vad använder du för borstar och till vad?" Den frågar ploppar upp då och då när vi talar smink och skönhet. Här har ni en bild på de vanligaste borstarna som jag nyttjar ofta. Har köpt till även lite fler ögonskuggsborstar då jag är duktig på att glömma mina hemma hos killen, pappa eller mamma nu när jag flyttar runt så mycket. Haha. Det är inte lätt att veta vilka borstar man ska ha till sina makeupprodukter, men det jag tycker man ska ha är en borste eller pensel till foundation, till bryn om man nu inte använder sig av penna, ögonskuggor, rouge och solpuder. Men för den som gillar att experimentera med smink, använda sig av olika tekniker kan det vara kul att även utöka sitt borst/pensel utbud.

/Anja Dymkowska
 


Kommentarer
Annika

Bra tips :)

Svar: tack :)
Anja Dymkowska

2013-08-01 14:30:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
jasmin

Tack för tipsen!! :) Fin blogg oxå! <3

Svar: tack :) hoppas du kommer dra nytta av de
Anja Dymkowska

2013-08-01 14:33:06
URL: http://stereolove.blogg.se/
Linda Lövberg Hjären

bra tips! :D

Svar: tack så mycket :)
Anja Dymkowska

2013-08-01 14:40:44
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback