Tisdag


Äntligen tisdag. Nu har jag 5 semesterdagar som jag verkligen sett fram emot. Jag ska på riktigt inte göra ett skit när vi är på landet. Vila, läsa bok, sola, bada, fiska, basta, åka fyrhjuling. Ah ni fattar, saker som hör till när man är på landet helt enkelt. Ingen stress, inget tänkande på jobb och andra faktorer som gör att man bara spyr över Stockholm. Börjar starkt fundera på om jag kan ta en långhelg när jag fyller år och dra till Polen. Orkar helt ärligt inte vara här i Stockholm och fira min födelsedag, åker hellre dit och träffar min bror, bebis och hans tjej och firar min födelsedag med min familj och lugn och mysig miljö. Hmm skulle vara något. Känner iaf att denna vecka jag och min man spenderade där inte var tillräcklig. Problemet att dra blir bara att både jag och min man ska börja plugga 5 oktober så en jätte lång weekend kommer det tyvärr inte att bli. Ha en fin dag så hörs vi sen!

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback