Väskan med ett stort V


God morgon på er. Innan jag drar ut på PW så tänkte jag bara lägga upp en väska jag är helt såld för. Céline Phantom square luggage i kalvskinn. När jag tänker efter har jag aldrig ägt en hel svart klassisk väska så denna står högst upp på min önskelista just nu. Om ca 1 vecka har jag namnsdag så antingen får man önska sig väskan, vilket är ganska orimligt då priset ligger på ca 1800 € på en Small luggage, men ett litet bidrag skulle inte sitta fel. Jag har ju pengar undanlagda på mitt sparkonto men det känns inte så rimligt att använda upp 2/3 av det man sparat till en väska. Men klart man ska få unna sig en fin klassisk väska tycker jag eller varför inte önska sig som present, har inget att förlora på det. Man vet ju aldrig vad stora tjocka släkten kan hitta på :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback