#crusinlikeagranpa


Ligger nerbäddad i sängen nu, mätt och belåten efter min shake och barsamt ny duschad och insmord. Kunde knappt trycka i mig hela shaken men eftersom det är massa ersättande minelarer och vitaminer i de är jag tvungen att dricka upp hela. Vill ju absolut inte få en svag kropp. Efter jobbet mötte jag upp Marci boy som hade fixat en jäkla massa ärenden inför hans stora dag. Studenten. Fattar ni att 2 år har gått sen jag tog min, det är verkligen fascinerande hur fort tiden går. Minns denna fantastiska dag som om det var igår. Vi drog iväg till systemet, vart 3 flaskor skumpa och 1 flak öl. Hmm undra hur Marc kommer att må imorgon haha. Vart även lite handling för min del, fyllde på skafferiet med tonfisk och makrill samt massa annat nyttigt. Nu ska jag gosa mig in i mannens famn, god natt. ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback