DET ÄR DAGS ATT GÅ VIDARE ANJA.


Idag har jag en sådan dag där jag sitter och tänker igenom massvis med gamla kapitel av mitt liv. Vänner man gått miste om, vänner som valt försvinna från mitt liv. Min syn på mitt liv då, min syn på kärlek, familj, utbildning etc. Jag vill inte längre läsa om dessa kapitel i mitt huvud. Det är dags att slå igen boken en gång för alla och starta på en ny. Ställa upp den på hyllan och låta den bli dammig, den ska aldrig läsas igen. För att kunna fokusera på nu tiden och göra den till en värdefull tid i mitt liv som jag gärna minns måste all fokus ligga på det, så länge jag fokuserar på dåtiden kommer jag aldrig gå vidare. Ibland är jag rädd att släppa vissa människor i mitt liv, ibland är jag rädd att jag ska vara för egoistisk och bara tänka på mig själv men det är ju mig själv jag ska leva med livet ut. Nu har jag rensat tankarna lite och jag kommer göra allt för att gå vidare nu. ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback