Lördag- dagen eftermidsommar


I fredags var vi hemma hos Camilla. Ett gäng på kanske 15 personer som åt en jätte god och mysig midsommar lunch. Vi körde brännboll och 5:kamp, fixade en egen midsommarstång och hade allmänt trevlig kväll. Mannen min vart lite "småfull" runt midnatt så då vart det en promenad hem för vår del så att han skulle nyktra till lite. "Tråkig" som jag är så var jag såklart nykter. Eller ah drack 2 nubbar under hela dagen och kvällen. Men anledningen till att jag inte dricker är att jag inte gillar att vara berusad, så 2 nubbar fick räcka. Idag runt 2 åkte vi till Camilla igen, jag, Tess, Jimmie, Micke och katten. Vart grillunch, kubb och filmkväll. Nu ligger jag i sängen redo för min skönhetssömn. PUSS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer
Erika

Hittade din länk på Alexandras snodda inlägg och blev lite förvånad när jag såg Elin på första bilden. Kompis syster. Världen är bra liten!

Svar: världens är ju så sjukt liten :) helt sinnes
Anja Dymkowska

2013-06-26 15:39:04

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback