LÖRDAG


God eftermiddag gullungar. Sitter just nu på bussen på väg till jobbet. Kort pass idag vilket är skönt. 13-17:15. Men alltid lite extra cash. Igår efter jobbet drog jag hem till min man, fiffade oss och så drog vi in till Josefina och mötte upp Sofia, Björnen, Jackie mfl. Trevligt att träffa girlsen igen! Vart en bira för min man och sen drog vi mot Magenta för att möta upp Menea och hennes klasskompisar. Riktigt sköna brudar, skrattade och hade verkligen fett kul igår. Efter en 5 minuters runda på magenta insåg vi att draget inte kommer bli så jävla mycket bättre än vad det var så vi drog till Pure för att kika på Go-Go tävlingen och festa. Alltid när man hamnar på Pure så slutar det med att jag dricker. Fyyyy på dig Sebbe! :) Tog 2 shots och en drink, usch vad jag mådde illa efter. Alkohol är nog helt ärligt talat inget för mig. Bjuder på en bild på osminkade mig med gårdagens outfit, känns som om solen börjar ta lite nu.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback