Söndag


Igår var vi på Sofias och Amandas hemma hos Fia. Nyktert för min och älsklingens del då. Super kul att träffa alla men eftersom jag jobbade den dagen sågar jag helt slut vid 11 redan, så runt halv 1 drog vi oss hemåt medan resten drog ut på krogen. Imorse fick jag och Jimmie en sovmorgon till 10 tiden. Städade lite hemma, åt en mumsig frukost och sedan begav vi oss mot stan. Älskling fick hem nya jeans, en sjukt snygg skinnjacka och 4 tshirtar som han fyndade på rean. Själv vart det lite smink och andra skönhetsprodukter. Och nej jag använder inte hm's foundation, använder den till att blanda med body lotion och sminkar på lite, om jag visar ryggen, på mina ärr jag har efter att jag tagit bort många leverfläckar. Efter shoppingen vart det sushi middag och sedan bio. Hur mysigt som helst ❤

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback