Summerburst I'm ready for you!


Äntligen är denna dag kommen. Efter ett års längtan tänker jag inte låta min hesa röst, hosta och nästäppa stoppa mig. Om det krävs att jag ligger hemma i sängen i 2 veckor efter denna helg så får jag tyvärr göra det. Febern är iaf borta och jag har ingen huvudvärk längre, peppar peppar så får vi hoppas på att den inte smyger sig på under kvällens gång. Nu ska vi till Amba och byta ut våra tickets till armband, sen en snabbis förbi Zara och köpa ett par sjuuuuukt snygga byxor, lämna av lite saker hos mamma och sen kör vi. Summerburst watch out!



Kommentarer
Marie

Kan inte du göra en video/instruera hur du fixar ditt hår?
Skitsnyggt ju!!

Svar: Det är ganska många som har bett mig om det så jag fr nog ta och göra det, ska bara försöka hitta tid för det :) puss
Anja Dymkowska

2013-06-14 18:16:56

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback