Tisdag


Känns så himla konstigt att vara så här "fixad" till vardags. Vanligtvis har jag ju inte smink på vardagar, lite brunpuder för att inte se för tråkig ut. Haha hej på er förresten. Virrpanna, ja! Sitter just nu på tåget på väg mot jobbet, lite tidig men vill jobba in min kvart jag kom sent igår pga bygge av citybanan. Idag har jag på mig mina slitna jeans från Gina Tricot, ett basic linne från Zara, kavaj från Cubus och virkade ballerina från skopunkten. Mina smycken kommer från olika delar av världen och så glajjorna från Ray Ban. Puss på er!

/Anja Dymkowska

 



Kommentarer
Anonym

kan inte du göra en sminkvideo?

Svar: jag har fått många kommentarer om detta men jag är så sjukt dålig på att visa hur jag gör, men jag ska försöka. får be killen filma mig, har testat att göra en själv, gick åt skogen kan jag ju säga haha
Anja Dymkowska

2013-06-27 21:29:03

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback