Min lördag.


God morgon på er! Idag mår jag som jag förtjänar och känner verkligen inte för att gå ut på länge, har aldrig varit så snurrig och yr i huvudet, kräkts och mått piss, har minnesluckor och jag höll på att svimma 3-4 gånger igår. Tror fan någon måste lagt in något i min dricka. Men men inget jag kommer få reda på. Tänkte iaf ta och berätta om min lördag för er. Vaknade runt 09 med min man liggandes i min famn, vi gick upp fixade lite här hemma, diskade och dammsög etc. Sen var det fiffo time och så drog vi in till Vby, vart lite shopping, systemet och sushi lunch. Mötte sedan upp Tess tog en promenad och umgicks. Fixade oss och så var det såklart utgång som slutade med en taxi runt 2 tiden.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback