Torsdag


Hello fellas. Vaknade kl 7 imorse fast jag börjar 12:30 idag. Har hunnit med att fixa ganska mycket. Städa hemma. Duscha och fixa håret. Sminka mig. Fixa lilla syster till skolan då de hade maskerad idag. Laga lunch och matlåda och nu ska jag röra mig till värkstan med pappa för att hämta min bil. Framrutan pajjade pga alla stenar som skuts upp så då var det bara att byta ut skiten. Ska bli så himla skönt med en långhelg nu. På lördag kommer det lite släktingar från Polen så det ska bli hur mysigt som helst. Hela helgen ska spenderas med familjen och min man såklart. TTYL ❤



Kommentarer
Anonym

Har du fått din julklapps-bil nu? :))

2013-03-28 20:45:16

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback