Lycklig tjej.


Idag har jag haft en riktigt jävla bra dag. Började med att sova ut efter jag lämnat kidsen på skola och dagis. Sov 3 h extra och kände mig äntligen pigg. Fixade mig och drog in mot stan för shopping med faster och kusin. Vart 2 par nya byxor och en skinnjacka. Löööve it. Nu ska jag bara skaffa mig 2 par ballerina. Vill ha ett par från Zara och ett par Tory Burch. Helt såld. Kärlek från första ögonkastet. Efter shoppingen mötte vi upp min man som jag inte träffat på en hel vecka. Vart en middag och lite gos. Ska nog möta upp min kärlek imorgon och njuta av hans sällskap ordentligt. Har haft en riktig toppen fredag, nu blir det sov dags då jag jobbar imorgon.

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback