Måltidsersättare beställd


Nu är min måltidsersättare beställd och jag är taggad till 1000 att köra på denna "diet". Jag kommer äta en vanlig nyttig frukost varje morgon, sedan blir det shake till lunch och frukt eller liknande till mellis, efter jobbet ska jag gå varje dag och då får jag äta en mini liten sallad och en shake till det. Är det så att jag är på gymmet efter jobbet så kommer jag äta en ordentlig lunch istället och bara ta en shake till middag efter gymmet. Som kvällsmat kommer jag kanske ta ett kokt ägg och shake eller bara shake. Så ingen vass för mig och min man i år, målet är att tappa 5 kg till och med sista juni. #icaniwill


För att beställa denna måltidsersättare som nu är rabatterad klickar ni HÄR.
Ni kan även läsa omdömmen etc.

 



Kommentarer
Träningsnarkoman

Glöm inte vitaminerna & mineralerna, köp only one regular så får du i dig vad du behöver för att öka effekten av din viktnedgång.

Vad väger du idag och vad blir då det slutgiltiga målet? Vi vill ju kunna följa din resa :)

2013-05-22 15:53:14
Jessica Nyström

Den 29 maj ska jag ha en vernissage i Ung Cancers ära och hoppas att du med sällskap kan komma. Se inbjudan i bifogad fil

Mvh Jessica Nyström


Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback