MONDAY


Ny vecka, nya tag som det brukar låta. För min del blir det verkligen så, finns en lägenhet jag är riktigt sugen på så ska lägga ett ordentligt bud på den så vi får hoppas på att säljarna går med på det och säljer lägenheten innan visning. Den ligger nära vatten, centrum och så har jag tuben 5 min från huset. En super fin tvåa som jag kan tänka mig att verkligen bygga mitt egna lilla hem i . Ikväll måte jag ta och packa alla mina kläder till Polen, på torsdag bär det av med min man. Har bokat frissör till fredagen, håret måste klippas delux och så ska jag på ansiksbehandling för att relaxa lite. Shopping måste jag självfallet och köra. De har sjukt mycket rea nu i Warszawa så nya sommar kläder skall köpas. Annars är jag helt död idag, har fått ca 6 h sämn på 2 dygn så ni kanske förstår att min kropp säger ifrån. Time to make some money och börja svara i telefon när kunderna ringer.
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback