VÄLDIGT UDDA KOMMENTAR


Fick en kommentar här på bloggen igår från någon som kallar sig Steffi eller är Steffi. Ni kan se kommentaren nedan på bilden. Det som väcker min reaktion är "dåligt med info" men wtf?! Haha jag har inte velat skriva ut hur mitt privatliv ser ut där av dålig info om just hur vi bor. Det är så att vi håller på att köpa en lägenhet tillsammans just nu, eller ah är på jakt men det är en specifik som vi verkligen vill ha. På senaste tid har jag bott hos min pappa som bor väldigt nära mitt jobb och växlat det boendet med min och pojkvännens lägenhet. Mer än så känner jag inte för att skriva ut. PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback