GÅRDAGENS CARDIO


Igår efter jobbet drog jag hem super snabbt och slängde i mig lite keso med nötter, bytte om till träningskläder och drog till gymmet. Maxade crossen, sedan den sittande cykeln och avslutade på löpbandet. Fy vad illa jag mådde och ångrade mig snabbt att jag åt precis innan gymmet men klockan var redan 7 och jag hade inte ätit något på 6 h. Efter träningen kom tyvärr allt upp igen, hade även tryckt i mig en Celsius som bara bubblade i magen på mig. 

Ikväll efter jobbet ska jag köra på Sats med Jossan och det står mage och rumpa på schemat och så lite cardio efter det för att bränna fettet från kroppen. Hoppas ni får en bra dag, är det så att ni har frågor om kost, träning eller vad det nu kan vara så är det bara att slänga iväg en kommentar. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback