MORNING CARDIO


Vaknade lite för sent för att hinna med 35 minuters PW men jag körde på så gott jag kunde och så länge jag kunde. Imorgon står det gym på schemat efter jobbet. Känns riktigt bra att vara igång igen. Vill dock inte maxa min kropp nu i början, det räcker gått och väl med 3-4 PW's i veckan på morgonen såklart och sedan gym 3 dagar i veckan. På gymmet kommer jag självfallet också köra cardio men där vill jag fokusera på att bygga muskler ich bränna fett genom att lyfta tungt. Tro det eller ej men jag vet faktiskt ganska mycket om träning och kost. Har väldigt mycket info och kunskap om massvis med olika dieter men sen kommer det här steget att utnyttja den kunskap man har i sin vardag. Lite där är jag just nu. 







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback