NYKTER UTGÅNG


Planen igår var att möta upp Jossan och dra ut bara vi två, men eftersom hennes kille tydligen hade en överraskning till henne under kvällen så satt jag där fixad och rastlös. Hämtade bilen och plockade upp Marc, vi fixade oss det sista hos mig och så drog vi in till stan med en tanke att fika men kanske dra ut. Slutade med att vi mötte upp några vänner till Marc och körde en krogrunda, Pure, East och Soap. Resten skulle vidare till Spyan men detta fick räcka för mig då jag var nykter, hungrig och brutalt trött. 
 


Kommentarer
Anonymus

Jävlar va snygg killen är :O
Vad heter han, hur gammal.. är han kanske gay? De flesta snygga killarna är det, sorgligt för oss tjejer.. :/

Svar: Ah jo han är fin han! :) hahaHan är 20 om bara någon månad och han heter Marc Wirdi. Ah jo det kan ju vara så att grabbarna är gay men vad jag vet så är denna kille helt straight! PUSS
Anja Dymkowska

2013-11-27 20:06:31
N

Hej!

Snyyygg jacka! Var har du köpt den!?

Svar: Hej. Denna jacka är köpt i Schweitz, en väns moster köpte den där. :)
Anja Dymkowska

2013-12-03 08:04:52

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback