SQUAT SQUAT BABY


Undra vilken muskelgrupp jag och Jossan körde igår, fokus på röv och men även ben träning. Bra pump och bra tryck, röven gillar mig inte så mycket för tillfället men det är bara att powerwalka bort träningsvärken. Idag är det rygg som gäller och för min del fokus på ländryggen då jag extremt svag där och har extrema ryggsmärtor sen puberteten när jag växte på längden lite väl snabbt. Annars måste jag säga att jag är riktigt nöjd med att ha kommit igång på riktigt denna gång. Juste igår hade det även gått 1 vecka sen jag vägde mig och tog bilder på min kropp. 0,8 kg har jag tappat på 7 dagar, mitt mål var egentligen 1 kg men bara jag är över 0,5 så är både jag och Josefin nöjda. Haha. Bilder hade jag tänkt att alltid ta den 1 varje månad, förhoppningsvis blir det en märkbar skillnad till 1 december. 





Kommentarer
Marcus

Hej,

Vad har du för mailadress man kan nå dig på?

Mvh
Marcus

Svar: Hej, [email protected] kan du maila till :)
Anja Dymkowska

2013-11-12 22:14:08

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback