TRÄNINGSVÄRK PÅ HÖG NIVÅ


God morgon på er readers. Har så himla ont i mina armar och skuldror efter att kört rygg och biceps med Jossan. Fy faaan vilket pump hon fick och jag är faktiskt nöjd med min prestation på 4 kg då jag egentligen trodde att jag knappt skulle palla 2. Små steg blir stora i längden. Idag kom mig rumpträningsvärk också men det känns riktigt bra. Är riktigt nöjd med min prestation och jag älskar att ha kommit in i det nu. Idag blir det pw efter jobbet, orkade inte gå upp kl 6. Ska dra med min man på en workout, tycker det blir så mycket roligare när man är 2. 

Nu ska jag trycka i mig kvarg, rekommenderar den starkt. Den kommer från Hemköp har även sett den på Citygross från märket Lindahls med vaniljsmak, till skillnad mot kesella har denna 0,2% fett (kesellas vanilj har 0,7%) plus att denna har hälften så lite socker i sig. Big like. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback