3 OKTOBER 2013


Fy vilken dag, har varit så himla sömnig och svag i kroppen idag. Där emot har jag försökt att pigga upp mig själv med att dra på mig min stegräknare som jag fick av Tess i födelsedagspresent. För er som missat det så fyllde jag år den 1 oktober. Grattis till mig själv i efterskott! Haha. Skulle slutat kl 21:00 idag men eftersom det var så lugnt i svaret fick jag gå tidigare, så nu sitter jag här på stationen och väntar på mitt tåg hem. Ska ha en mys kväll med min kärlek. Pratade nyss med min bror och vi försöker redan planera in en resa till Polen. Hoppas jag får min ledighet beviljad så snart som möjligt så vi kan köpa billiga biljetter. Btw, hade tänkt att köra en frågestund på bloggen. Det har droppats ganska mycket frågor på senaste angående lite skönhetstips, träning och mitt jobb. Håll utkik och ställ frågor, jag svarar på allt! PUSS 
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback