FÖRSTA GÅNGEN SEN 1 MAJ


Senast jag drack alkohol var 1 maj, anledningen till detta är inte alla tomma kalorier. Eller jo till viss del men den största delen som får mig att skippa alkohol är den förjävliga magkatarren jag får varje gång jag druckit. Well, ni anar nog vad jag gjorde i helgen? Marci boy kom hem till mig och Jimmie och drack lite whisky medan jag fixade mig, sedan bar det av mot stan bara vi 2. Vi började på treat, vidare till Fridays, mötte sedan upp Sofia, Karin och Jackie och drog till white. Kvällen avslutades med thaimat hemma hos mig och Jimmie. Förutom den hemska magkatarren som jag fick så hade vi sjukt kul. Har fan glömt bort hur kul det är att vara ute. Får börja gå ut mer men vara nykter såklart. Hade även glömt bort hur folk är sviniga ute, tar smygbilder, ger blickar och försöker kolla nedlåtande på en men mig tar det inte på. Skrattretande bara haha. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback