HÖTORGSKLINIKEN - SPRAYTAN


I förmiddags åkte jag in till stan med min man till hötorgskliniken där jag hade bokat en tid för spraytan hos Jessica. Fy sjutton vad duktig och professionell hon är, riktigt trevlig också. Rekommenderas starkt. Antar att en resultat bild är ett måste så ah, ni ser ju nedan att jag är riktig brun och fin. Är inte orange för 5 öre och inte fläckig heller. Huden fortsätter att suga åt sig färgen fortfarande så lite lite brunare kommer jag att bli, om 7 h får jag duscha. Jag valde färgen "svensk sommar", ville inte köra på "charter bränna" nu under hösten och vintern för det skulle se för fake ut. Typ som brudarna och killarna som tävlar i bikini fitness eller body building. För min del kommer det garanterat att bli ett återbesök hon Jessica om 14 dagar :) 
 
 




Kommentarer
FromNadaToPrada

Vill också vara bruuun!


Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback