MIGRÄN


Hello fellas, hur mår ni idag? Själv mår jag så där, just nu på bättringsvägen men tror det är min migräntablett som börjat värka. Vaknade vid 06 imorse och kände mig ut och groggy men trodde det var vätskebrist så tröck i mig 2 stora glas vatten och började klä på mig och packa ner matlåda för att sedan röra mig mot jobbet. Skulle precis dra på mig skorna när jag känner att mitt huvud kommer sprängas snart och jag kommer svimma. Toppen, då var det bara att smsa min chef och sjukanmäla mig, klä av mig, ta ut linserna, trycka i mig ännu mer vatten, ta en imigran och lägga sig igen. Helvete vilken ångest jag får när jag är sjuk och mår dåligt. Hatar att sjukanmäla mig men kroppen får gå före, plus att 1000kr ryker från lönen vilket också ger mig ångest. Well well ska dra på någon serie nu och försöka sova lite till. 
 
/Anja Dymkowska
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback