SÖNDAGS MYS


Haha kände att jag var tvungen att langa denna rubrik efter att Marc frågade mig och Sofia igår vad han skulle skriva på sin instabild på oss, Sofia kläckte ur sig "söndags mys" och Marc var så nära på att gay stämpla sig själv, haha. Well, igår drog jag in med min man till stan och tog en lunch, shoppade lite och drog sedan hemåt. Mötte upp Sofia, handlade hem lite middag och så gick vi hem till mig och Jimmie. Efter ett tag joinade Marc oss och där låg vi 3 trött grisar och glodde på första säsongen av Gossip Girl medan Jimmie satt och pluggade. Det är så underbart när jag tänker efter vad fina människor jag har i min omgivning. Blir såååå lycklig. Ah nu lät jag lite gay jag med, men det bjuder jag på. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback