SUNDAY SHOPPING


När min mensvärk lugnat ner sig lite åkte jag till Vällingby då jag fick en akuttid hos min gynekolog. Nya preventivmedel skall införskaffas så jag slipper mina smärtor eller att de åtminstone minskar. Efter det sprang jag in lite snabbt på Åhléns och kände för att fylla på mitt badrumsskåp med nya nagellack. Massa nya höstiga färger, big big like. Efter det en snabbis till Gina för att köpa ett par nya svarta jeans och ett nytt linne (ett likadant som det blåa jag visat er fast svart) mitt svarta från H&M med skinnremmar har krymt i tvätten fast jag bara tvättade det på uppfräschning 20 grader.... Suck. Juste köpte även hem ett par svarta fodrade kängor från Dinsko. Allt detta kommer i ett inlägg senare. Nu, middag.

 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback