TORSDAG



Idag kör jag på en riktigt simpel med skön outfit, vita Nike Air Max är på till det ett par utsvängda svarta jeans från H&M, grå/lavendel lila topp från Lindex, svart skinnjacka från Zara och en svart volangponcho över från Åhléns och min Céline väska till det. Skön men stilren outfit.  

För tillfället står jag och väntar på mitt tåg mot jobbet. Slutar 21:15 idag så jag har en lång dag framför mig. Gick upp idag vid 9 och fixa och dona lite hemma vår spis hade nämligen gått sönder så strax innan 10 kom en kille med en ny spis och monterade in den. Så himla fin, äntligen har vi en fin ordentlig spis med 4 plattor inte 2. På senaste hade vi bara 1 platta. Är mer än nöjd. Nu ska vi bara byta ut kylen så är allt i lägenheten super fint och exakt som jag vill ha det, ljust, simpelt och romantiskt. 

Ha en bra torsdag! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback